Co je to PPC reklama?

Jednoduše řečeno, ppc reklama je reklama, kde je reklama aktivní až ve chvíli, kdy na ni potenciální zákazník skutečně klikl. Takovéto „aktivování“ reklamy bývá následně obvykle placeno klientem. Klient má tedy jistotu, že zaplatí jen za skutečné potenciální zákazníky, platí jen za tu reklamu, která se doopravdy použila, což může být relativně výhodné.

Bannerová reklama

Reklama by měla dobře vypadat. Zajisté si vybavíte leckdy vtipně vypadající a skvělá lákající bilboardy, které jsou rozesety podél dálnic. Vzhled reklamy hraje velmi důležitou roli a na internetu tomu není jinak. Bannery jsou tou správnou cestou. Pokud totiž textovou reklamu doplníte správným obrázkem s chytlavým heslem, tak máte napůl vyhráno. Roli hraje:

· případné logo

· barevné provedení

Obzvláště barvy jsou důležité. Mohou zákazníka pozitivně naladit. Pokud máte na logu hlavně černou barvu, pak to značí, že jste sice seriozní společnost, ale možná trošku nudná a prudérní. Naopak veselá barevná šaráda dokáže až nečekané věci. Zákazníci se jen pohrnou.

Co je to PPC reklama?
4.7 (93.33%)3